Support

Bij computerproblemen contacteert u ons en wij zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk weer verder kan werken.

Dat kan uiteraard op afroep maar we bevelen toch aan om te werken in onderhoudsvorm. Deze werkmethode heeft heel wat voordelen voor beide partijen:

  • Slecht netwerk is enkel in ons nadeel. Indien u veel problemen ondervindt, zullen wij ook veel meer moeten oplossen.
  • Wij voorzien in proactieve services om grote problemen aan uw IT netwerk te voorkomen.
  • IT kosten zijn vooraf gekend en blijven stabiel.
  • Geen discussies over het al dan niet factureren van bepaalde bijstand.
  • Diepgaand onderzoek naar de oorzaak van een probleem en complete eliminatie ervan.
  • Geen aparte verplaatsingskosten + beperkt tot minimum.

In de toekomst zullen we ook voorrang verlenen aan klanten met ene onderhoudscontract.

De vorm van het onderhoudscontract voor IT support wordt bepaald op basis van de grootte, de complexiteit van het IT netwerk en de snelheid waarmee gereageerd moet worden.

  • Grootte IT netwerk: Aantal werkstations (vaste pc’s en laptops), printers, servers en randapparatuur.
  • Complexiteit IT netwerk: De structuur van het netwerk bepaalt de complexiteit ervan.
  • Lokale server aanwezig of is een cloud oplossing een degelijk alternatief?
  • Domein aanwezig op server met rechten en instellingen van gebruikers?
  • Bedrijfsspecifieke software aanwezig?
  • Monitoring-systeem nodig?